ପ୍ରିଜମ ନ୍ୟୁଜ ବ୍ୟୁରୋ:ଲୋକମାନେ ସେମାନଙ୍କର ବ୍ୟସ୍ତବହୁଳ କାର୍ଯ୍ୟସୂଚୀରୁ ସମୟ ବାହାର କରି ବୁଲି ଯିବା ପାଇଁ କିମ୍ବା ବାହାରେ ଖାଇବା ପାଇଁ ଯୋଜନା କରନ୍ତି, କିନ୍ତୁ କେତେକ ସମୟରେ ଏହିପରି କିଛି ଘଟେ, ସମସ୍ତ ଯୋଜନା ଅଟକିଯାଏ ଏବଂ ସେମାନଙ୍କୁ ସେମାନଙ୍କ ଯୋଜନା ବାତିଲ କରିବାକୁ ପଡେ। ସମ୍ପ୍ରତି ଜଣେ ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କ ସହିତ ସମାନ ଘଟଣା ଘଟିଥିଲା । ବାସ୍ତବରେ, ଏକ ଦମ୍ପତି ଖାଦ୍ୟ ପାଇବା ପାଇଁ ରେଷ୍ଟୁରାଣ୍ଟରେ ଏକ ଟେବୁଲ୍ ବୁକ୍ କରିଥିଲେ । କିନ୍ତୁ ହଠାତ୍ ଏପରି କିଛି ଘଟିଥିଲା ଯେଉଁଥି ପାଇଁ ତାଙ୍କୁ ଏହି ବୁକିଂ ବାତିଲ୍ କରିବାକୁ ପଡିଲା। କିନ୍ତୁ ତାଙ୍କୁ ଏଥି ପାଇଁ ବହୁ ମୂଲ୍ୟ ଦେବାକୁ ପଡ଼ିଛି। ଦମ୍ପତି ରେଷ୍ଟୁରାଣ୍ଟରେ ପହଞ୍ଚି ନଥିଲେ ଏବଂ ଖାଦ୍ୟ ମଧ୍ୟ ଖାଇ ନଥିଲେ। ଏହା ସତ୍ତ୍ୱେ ରେଷ୍ଟୁରାଣ୍ଟ ତାଙ୍କୁ ୨୦ ହଜାର ଟଙ୍କାର ଏକ ବିଲ୍ ଦେଇଥିଲା। ଆୟର୍ଲାଣ୍ଡର କର୍କରେ ଥିବା ବଷ୍ଟିଲ୍ ରେଷ୍ଟୁରାଣ୍ଟ ଚର୍ଚ୍ଚାର ବିଷୟ ପାଲଟିଛି। ଏଠାରେ ଜଣେ ଗ୍ରାହକ ଟେବୁଲ୍ ବୁକିଂକୁ ବାତିଲ କରିବା ପରେ ମଧ୍ୟ ତାଙ୍କୁ ୨୦,୦୦୦ ଟଙ୍କା ଦେବାକୁ ପଡ଼ିଛି। ରେଷ୍ଟୁରାଣ୍ଟ ତାଙ୍କଠାରୁ ୨୫୦ ପାଉଣ୍ଡ ଅର୍ଥାତ୍ ୨୦ ହଜାର ଟଙ୍କା ଆଦାୟ କରିଛି।

ବାସ୍ତବରେ ହଠାତ୍ ପରିବାରରେ ଶିଶୁର ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଅବସ୍ଥା ଖରାପ ହୋଇଯିବାରୁ ତାଙ୍କୁ ଚିକିତ୍ସା ପାଇଁ ଡାକ୍ତରଖାନାରେ ଭର୍ତ୍ତି କରିବାକୁ ପଡିଲା। ଯେଉଁଥି ପାଇଁ ଦମ୍ପତି ରେଷ୍ଟୁରାଣ୍ଟରେ ଖାଦ୍ୟ ଖାଇବାକୁ ଯାଇପାରିଲେ ନାହିଁ । ସୋସିଆଲ ମିଡିଆରେ ଏହି ଘଟଣା ସାମ୍ନାକୁ ଆସିବା ପରେ ରେଷ୍ଟୁରାଣ୍ଟର ମାଲିକ ସ୍ପଷ୍ଟ କରିଛନ୍ତି।ବସ୍ତିନ୍ ରେଷ୍ଟୁରାଣ୍ଟର ସହ-ମାଲିକ ହେଲେନ୍ ମ୍ୟାକଡୋନାଲ୍ଡ ଏହି ପ୍ରସଙ୍ଗରେ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଏହା ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ସତ୍ୟ ଯେ ଆମେ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ଉପରେ ଚାର୍ଜ କରିଛୁ। ସେ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଦୁଇ ଜଣଙ୍କ ଟେବୁଲ୍ ବୁକିଂରେ ଆମକୁ ୩୦ ମିନିଟ୍ ପୂର୍ବରୁ ବାତିଲ୍ କରିବାକୁ କୁହାଯାଇଥିଲା। ତେଣୁ ଉଭୟ ଟେବୁଲ ରାତିସାରା ଖାଲି ରହିଲା। ହେଲେନ ସ୍ପଷ୍ଟ କରିଛନ୍ତି ଯେ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ଆମେ ପ୍ରସ୍ତୁତ ଖାଦ୍ୟକୁ ଅଳିଆଗଦାରେ ପକାଇବାକୁ ପଡିଲା।

ହେଲେନ ଏହା ମଧ୍ୟ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଆମେ ସେମାନଙ୍କୁ ଫୋନ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ମଧ୍ୟ କହିଥିଲୁ ଯେ ବାତିଲ୍ ଚାର୍ଜକୁ ଏଡାଇବା ପାଇଁ ସେମାନେ ନିଜ ସ୍ଥାନରେ ଅନ୍ୟ କାହାକୁ ପଠାନ୍ତୁ। ଏତେ କମ୍ ସମୟ ମଧ୍ୟରେ କେହି ଆସିପାରିବେ ନାହିଁ ବୋଲି ଦମ୍ପତି କହିଥିଲେ। ବାର୍ତ୍ତାଳାପ ସମୟରେ ଗ୍ରାହକ ଫୋନରେ ଅପମାନଜନକ ଶବ୍ଦ ବ୍ୟବହାର କରୁଥିଲେ।ରେଷ୍ଟୁରାଣ୍ଟ ଅନୁଯାୟୀ, ଗ୍ରାହକ ନିଜେ ଭାଉଚରର ସବିଶେଷ ତଥ୍ୟ ଦେଇଛନ୍ତି ଯାହା ଦ୍ଵାରା ତାଙ୍କଠାରୁ ବାତିଲ ଚାର୍ଜ ସଂଗ୍ରହ କରାଯାଇପାରିବ। ସେ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପରିବାରରେ କୌଣସି ଜରୁରୀକାଳୀନ ପରିସ୍ଥିତି ବିଷୟରେ ତାଙ୍କର କୌଣସି ଧାରଣା ନାହିଁ। ବାତିଲ ନିୟମ ସମସ୍ତ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ସମାନ। ତେବେ ଏହି ଘଟଣା ଏବେ କ୍ଷୀପ୍ର ଗତିରେ ଭାଇରାଲ ହେବାରେ ଲାଗିଛି।